• Hypotonický Koncentrátr s více než 70 minerály
    iontový hypotonický koncentrát
    s více než
    70 minerály
  • Pro výkonové i rekreační sportovce
    pro výkonové i rekreační sportovce
    individuální ředění
  • Pro sportovní aktivity delší než 60 minut
    pro sportovní aktivity delší než
    60 minut
  • pro všechny sporty
    pro
    všechny sporty
logo ioniLyteDavid Procházka

 

 

Orientační běžec. Dvakrát na Juniorském MS v orientačním běhu, jednou na ME dospělých. Třetí na LH24 v kategorii (dvojice). Člen švédského klubu OK Kåre Falun.

David Procházka          David Procházka          David Procházka

1. U kterého sportu IoniLyte používáš?

Běh, cyklistika, orientační běh. Především pak při všech intenzivnějších a delších aktivitách v teplejším počasí.

2. Pokud se jedná o delší aktivitu, jak řešíš doplňování energie, stravu? Kombinuješ IoniLyte během tréninku anebo závodu s nějakým dalším suplementem?

V orientačním běhu nemám během delších závodů bohužel možnost doplňovat minerály formou IoniLyte a tak ho využívám v menší koncentraci před a po výkonu. Co se delších běhů a cyklistiky týká nesu/vezu si roztok naředěný ve vodě vždy s sebou. Doplňování energie řeším většinou flapjacky nebo sušenými datly a fíky.

3. Překvapilo tě na IoniLyte něco - příjemně, anebo nepříjemně?

Měl jsem předem informaci, že se jedná o čistou formu bez příchutí a sladidel a tak mě nic zásadně nepřekvapilo, vyhovuje mi mírně slaná chuť.

4. Nějaký tip na přípravu nápoje? S čím doporučuješ koncentrát ředit, případně jaké ředění koncentrátu ti vyhovuje? RELAX, ACTIV, SPORT, něco mezi tím?

V tomto bodě moc invence nepřinesu, ředím výhradně s vodou a nejčastěji střední cestou ACTIV.

5. Doporučil / doporučila bys IoniLyte svým známým? Komu?

Doporučil a i proto jsme ho mimo jiné zařadili do firemního O-RUN sortimentu. Z mé zkušenosti se hodí obecně všem sportovcům, jejichž aktivity mají dlouhého trvání nebo vysokou intenzitu.  A neopomínal bych ani další minerály, oblíbil jsem si Zinek/Selen i Magnesium.

 

Orienteering runner . Twice on Junior World Orienteering Championships and once European Orienteering Championships. Third in team category LH24 2020. Runner of Swedish OK Kåre Falun.

1. U kterého sportu IoniLyte používáš?

Running, cycling and orienteering. Mainly during every longer or high intensity activities in warm weather especially.

2. Pokud se jedná o delší aktivitu, jak řešíš doplňování energie, stravu? Kombinuješ IoniLyte během tréninku anebo závodu s nějakým dalším suplementem?

During orienteering competitions I don´t have posibility to refill minerals so I use it in lower concentration before and after the activity. When I do cycling or long running I usually bring IoniLyte diluted in water with me. To get some energy I use flapjacks, dried dates and figs.  

3. Překvapilo tě na IoniLyte něco - příjemně, anebo nepříjemně?

I did have an information that IoniLyte is pure without any sugars and flavours so I wasn´t surprised. I like slightly salty taste.

4. Nějaký tip na přípravu nápoje? S čím doporučuješ koncentrát ředit, případně jaké ředění koncentrátu ti vyhovuje? RELAX, ACTIV, SPORT, něco mezi tím?

I don´t have any interesting suggestion and experience I simply use IoniLyte with water. And ACTIV suits me well.

5. Doporučil / doporučila bys IoniLyte svým známým? Komu?

I would and that is also the reason why we bring it into our assortment in O-RUN as well. From my experience Ionilyte suit to all athletes who like to go for higher intensity or longer sessions. I would also highlighted other minerals such as Zinc and Selenium or Magnesium

Abychom Vám mohli nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte.
Rozumím
x